Regulamin świadczenia usług

Ogólne warunki świadczenia usług oraz dokonywania rezerwacji

Zakres zastosowania

Niniejsze Ogólne warunki świadczenia usług oraz dokonywania rezerwacji (dalej zwane “Warunkami”) są ogólnymi warunkami umów w rozumieniu art. 384 i nast. kodeksu cywilnego i mają zastosowanie do wszelkich umów (dalej zwanych „Umowami”) dotyczących wynajmowania przez PBM Monolit-Mx Sp. z o.o., ul. Trochimowskiego 19a, 42-200 Częstochowa (dalej zwaną “Browar CzenstochoviA”) klientom (dalej zwanym “Klientami”) uzgodnionych apartamentów wraz z ustalonymi udogodnieniami (dalej zwanych “Pokojami”).

 

Zawarcie Umowy Umowa zostaje zawarta pomiędzy

Browar CzenstochoviA a Klientem po otrzymaniu przez Klienta potwierdzenia rezerwacji lub po uiszczeniu opłaty za pobyt, jednak nie później niż po otrzymaniu przez Klienta kodu dostępu do Pokoju. Rezerwując Pokój Klient oferuje Browar CzenstochoviA zawarcie Umowy. W przypadku wolnego Pokoju Klient otrzyma od Browar CzenstochoviA, na wskazany adres mailowy, faxem lub listownie, potwierdzenie rezerwacji wraz z jej numerem. Numery rezerwacji otrzymane od osób trzecich (np. za pośrednictwem portali internetowych lub biur podróży) mogą nie być tożsame z numerami rezerwacji Browar CzenstochoviA. Na żądanie Klienta Browar CzenstochoviA przekaże Klientowi numer rezerwacji w sposób określony w punkcie II.1 Warunków.

 

Rezerwacje, przyjazd i wyjazd z obiektu

W przypadku rezerwacji niegwarantowanej Klient jedynie rezerwuje Pokój, a w przypadku rezerwacji gwarantowanej dokonuje także gwarancji zapłaty podając numer swojej karty kredytowej. Rezerwacja niegwarantowana wygasa automatycznie (czyli bez informowania Klienta) o godz. 18:00 w dniu przyjazdu w przypadku niepojawienia się Klienta w obiekcie lub jeżeli rezerwacja nie została zmieniona na rezerwację gwarantowaną przez podanie numeru karty kredytowej Klienta. Rezerwacja niegwarantowana może być w każdym czasie anulowana przez Klienta osobiście, faxem lub mailowo. Klientowi przysługuje prawo anulowania rezerwacji gwarantowanej osobiście, mailowo do godziny 18:00 2 dni przed przyjazdem. Klientowi nie przysługuje prawo anulowania rezerwacji gwarantowanej po godz. 18:00 2 dni przed przyjazdem. W przypadku niepojawienia się Klienta w dniu przyjazdu bez wcześniejszego anulowania rezerwacji gwarantowanej Klient zobowiązany jest do zapłaty opłaty za jednodniowy pobyt w obiekcie, Browar CzenstochoviA jest uprawniona do obciążenia tą opłatą karty kredytowej, której numer został wskazany jako gwarancja zapłaty. Browar CzenstochoviA zobowiązuje się zapewnić Klientowi Pokój wraz z uzgodnionymi udogodnieniami w dniu przyjazdu od godz. 15:00. Po przybyciu Klient zobowiązany jest zgłosić się do recepcji po numer oraz kod dostępu do Pokoju. W przypadku rezerwacji niegwarantowanej Klient zobowiązany jest przybyć do obiektu nie później niż do godz. 18:00 w dniu przyjazdu. W przeciwnym razie Browar CzenstochoviA przysługuje prawo wynajęcia Pokoju zarezerwowanego przez Klienta innej osobie. Klient zobowiązany jest zwolnić Pokój w stanie niepogorszonym nie później niż do godz. 11:00 w dniu wyjazdu. W przypadku nieopuszczenia przez Klienta Pokoju do godz. 11:00 w dniu wyjazdu, w braku odmiennych ustaleń, Klient poza obowiązkiem niezwłocznego opuszczenia Pokoju będzie zobowiązany zapłacić Browar CzenstochoviA ryczałtowe wynagrodzenie w wysokości 100% stawki za pobyt jednodniowy w Pokoju.

Warunki korzystania z obiektu

Prawo do korzystania z Pokoju ma wyłącznie osoba wskazana w karcie meldunkowej. Klient zobowiązany jest brać pod uwagę pobyt innych gości w obiekcie oraz stosować się do obowiązującego w obiekcie regulaminu porządkowego. Przez cały czas pobytu w obiekcie dzieci poniżej 13 lat muszą znajdować się pod stałą opieką i nadzorem osób dorosłych. Zaleca się nie trzymać, ani nie zostawiać bez nadzoru w pojazdach zaparkowanych na parkingach Browar CzenstochoviA gotówki, biżuterii, kosztowności, ani innych rzeczy wartościowych. Browar CzenstochoviA nie ponosi żadnej odpowiedzialności z tytułu kradzieży lub zgubienia takich rzeczy przez Klienta. Na terenie całego obiektu Browar CzenstochoviA obowiązuje kategoryczny zakaz palenia, w przypadku łamania tego zakazu naliczona zostanie kara w wysokości 1000 pln/250 eu. Gość nieprzestrzegający zakazu palenia tytoniu ponosi dodatkowe koszty dearomatyzacji pokoju w wysokości 500zł. Personel obiektu uprawniony jest do wejścia do Pokoju Klienta w trakcie jego pobytu, także pod jego nieobecność w Pokoju, w celu sprzątania, uzupełniania przedmiotów zużytych przez Klienta, wymiany ręczników oraz pościeli jak również w celu dokonywania niezbędnych napraw oraz konserwacji urządzeń i instalacji.  Obiekt nie akceptuje zwierząt.

 

Opłaty i warunki płatności

Opłata za pobyt, płatna przez Klienta, stanowi świadczenie wzajemne za zapewnienie przez Browar CzenstochoviA Pokoju w okresie od przyjazdu do wyjazdu. Opłata za pobyt jest należna w pełnej wysokości, niezależnie od tego czy Klient rzeczywiście korzysta z Pokoju. Zastosowanie mają ceny za pobyt obowiązujące w dniu zawarcia Umowy. Opłatę za pobyt i dodatkowe świadczenia, w braku odmiennych ustaleń, należy uiścić z góry, nie później niż w dniu przyjazdu do obiektu. W przypadku nieokreślonej długości pobytu, opłatę za każdy dzień pobytu i dodatkowe świadczenia należy wnieść z góry do godz. 11:00 każdego dnia. W przypadku nieterminowego uiszczenia opłaty za pobyt Umowa ulega rozwiązaniu, a Klient zobowiązany jest do opuszczenia Pokoju. Opłatami za dodatkowe świadczenia w znaczeniu punktu V.3 Warunków są np. opłaty parkingowe, za śniadanie i inne opłaty nie będące częścią opłaty za pobyt. Browar CzenstochoviA przyjmuje płatności w złotych polskich, gotówką, przelewem, kartami płatniczymi EC i Maestro oraz następującymi kartami kredytowymi: Visa, MasterCard, Diners Club, JCB. Płatność przelewem powinna obejmować całość opłat należnych Browar CzenstochoviA od Klienta i jest możliwa wyłącznie przed przyjazdem do obiektu. Inne sposoby płatności możliwe są tylko w wyjątkowych przypadkach za zgodą Browar CzenstochoviA.

 

Odpowiedzialność  Browar CzenstochoviA

Odpowiedzialność Browar CzenstochoviA. Klient zobowiązany jest do sprawdzenia stanu Pokoju natychmiast po przyjeździe. Wszelkie wady stwierdzone w trakcie takiej kontroli muszą być natychmiast zgłoszone ustnie w recepcji obiektu, a wszelkie inne wady zgłoszone natychmiast po ich stwierdzeniu. W przypadku stwierdzenia istotnych wad Pokoju, które nie mogą zostać natychmiast usunięte, Browar CzenstochoviA zaproponuje Klientowi inny Pokój o takim samym standardzie. Z zastrzeżeniem bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, odpowiedzialność umowna Browar CzenstochoviA ograniczona jest według następujących zasad: Browar CzenstochoviA odpowiada wyłącznie za szkody spowodowane działaniem personelu obiektu lub przedstawicieli Browar CzenstochoviA, jeżeli osoby te spowodowały szkodę wykonując swoje obowiązki, odpowiedzialność Browar CzenstochoviA ogranicza się do kwoty poniesionej przez Klienta straty, Browar CzenstochoviA odpowiada wyłącznie za niewykonanie lub niewłaściwe wykonanie zobowiązania do zapewnienia Pokoju Klientowi przez cały umówiony okres pobytu, odpowiedzialność odszkodowawcza Browar CzenstochoviA za pojedynczą szkodę ogranicza się do kwoty odszkodowania wypłaconego z tytułu tej szkody przez zakład ubezpieczeń, w którym Browar CzenstochoviA posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności. Browar CzenstochoviA w żadnym wypadku nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w udostępnieniu Pokoju spowodowane wypadkami losowymi lub wydarzeniami, które uniemożliwiają lub utrudniają Browar CzenstochoviA przez dłuższy okres czasu udostępnienie Pokoju takimi jak: strajki, klęski żywiołowe czy też zarządzenia władzy publicznej. Takie powody upoważniają Browar CzenstochoviA do udostępnienia Pokoju z opóźnieniem o czas trwania takich okoliczności powiększony o uzasadniony okres potrzebny do wznowienia działalności. Jeżeli opóźnienie w dniu przyjazdu trwa dłużej niż do godz. 19.00, Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od Umowy. W takim przypadku wyłącza się prawo Klienta do roszczeń odszkodowawczych wobec Browar CzenstochoviA. Browar CzenstochoviA nie ponosi żadnej innej odpowiedzialności, poza określoną powyżej i przewidzianą przez bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa. W szczególności Browar CzenstochoviA nie odpowiada za naruszenie zobowiązań Klienta, brak sukcesu komercyjnego Klienta, utracone korzyści, straty pośrednie lub straty spowodowane roszczeniami osób trzecich wniesionymi przeciwko Klientowi. W przypadku kradzieży, zniszczenia mienia, pożaru, zalania lub innej szkody mającej miejsce w Pokoju, Klient zobowiązany jest niezwłocznie poinformować personel obiektu oraz w miarę możliwości podjąć działania niezbędne w celu ustalenia sprawcy lub naprawienia szkody.

 

Rozwiązanie Umowy

Browar CzenstochoviA przysługuje prawo odstąpienia od Umowy jeżeli Klient nie uiści w terminie należności z tytułu opłaty za pobyt, jeżeli należność ta powinna być uiszczona w całości lub części przed datą przyjazdu Klienta do obiektu. Klientowi przysługuje prawo wypowiedzenia Umowy w trakcie pobytu o dowolnej porze do godziny 18:00, ze skutkiem o godz. 12:00 dnia następnego. Każda ze stron może wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym z ważnego powodu, w szczególności jeżeli jest to uzasadnione wystąpieniem nieprzewidzianych zdarzeń o charakterze zewnętrznym. Browar CzenstochoviA może wypowiedzieć Umowę ze skutkiem natychmiastowym w szczególności, jeżeli Klient przebywa w obiekcie pod wpływem narkotyków, korzysta z Pokoju do celów prostytucji, jest agresywny w stosunku do personelu obiektu, zakłóca spokój innych gości, w przeszłości dokonywał fałszywych rezerwacji lub celowo zniszczył mienie obiektu.

 

Ochrona danych

Administratorem danych osobowych Klienta będzie Browar CzenstochoviA. Dane osobowe Klienta będą przetwarzane przez Browar CzenstochoviA dla celów wykonania Umowy, obsługi Klienta i dla celów marketingowych. Browar CzenstochoviA może udostępniać dane osobowe podmiotom powiązanym z Browar CzenstochoviA zgodnie z art. 23 ust. 3 i 5 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (tekst jedn. Dz. U. z 2002 r., nr 101, poz. 926 ze zm.). Klient może w każdej chwili sprzeciwić się wykorzystywaniu jego danych osobowych do celów marketingowych. Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.

 

Postanowienia ogólne

W przypadku kolizji pomiędzy postanowieniami Umowy a Warunkami, wiążące są postanowienia Umowy. Browar CzenstochoviA może zlecić wykonanie swoich obowiązków wynikających pośrednio lub bezpośrednio z Umowy osobie trzeciej, w takim przypadku Browar CzenstochoviA będzie odpowiedzialna wobec Klienta za należyte wykonanie zobowiązania przez tę osobę. Do umowy o pobyt zastosowanie ma prawo Rzeczypospolitej Polskiej z wyłączeniem Konwencji Narodów Zjednoczonych o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów. Uprawnienie Browar CzenstochoviA do zmiany wysokości opłaty określone w punkcie IV.2 Warunków oraz ograniczenie odpowiedzialności Browar CzenstochoviA zawarte w punkcie VI Warunków nie mają zastosowania do Klientów będących osobami fizycznymi, zawierających z Browar CzenstochoviA Umowę w celach nie związanych z prowadzoną przez nich działalnością gospodarczą lub zawodową. W odniesieniu do takich Klientów Browar CzenstochoviA ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych.

 

 

 

Dane firmy:

PBM Monolit-Mx Sp. z o.o.

  1. Trochimowskiego 19a

42-200 Częstochowa

NIP 5730301768